Thursday 19 October 2017

Exness Forex Megler Anmeldelser


Exness Review EXNESS-konsernet åpnet sine dører for publikum i 2008 i St. Petersburg, Russland, og forpliktet seg til å tilby sine kunder høy kvalitet handelstjenester på flere finansmarkeder. Det har kommet langt siden da, og er i dag en ledende Forex og ECN megler. EXNESS er stolt av ærlighet, åpenhet og åpenhet og er regulert av CySec på Kypros, samt av Financial Services Provider Register i New Zealand. EXNESS LT (NZ) har blitt anerkjent av utmerkelser fra den berømte finanspublikasjonen World Finance Media for quotBest Trade Executionsquot, quotBest Order Managementquot og quotBest Mini Broker. quot. I midten av 2014 var EXNESS Clients39 månedlige handelsvolum mer enn 180 milliarder kroner. Det første som treffer deg når du åpner EXNESS-nettstedet, er det kule bildene som er store og fargerike og spennende å se på. Siden EXNESS er en partner av Infiniti Red Bull Racing Championship, er øyeblikksbilde av sin prangende Infiniti racerbil absolutt ikke ute av plass. Og siden nettstedet er tilgjengelig på 23 forskjellige språk, inkludert engelsk, kinesisk, russisk, vietnamesisk, persisk, hindi, urdu, tamil, thai, bengalsk, indonesisk og malayisk, kan folk fra hele verden delta i moroa. EXNESS-konsernet tilbyr kunder tilgang til interbankmarkedet gjennom en ECN, som er basert på en programvarekvoteregistreringskvot som koordinerer utførelsen av kundeordrer til de beste prisene blant flere kjente likviditetsleverandører knyttet til kvotregulatorquot. Transaksjonen utføres av likviditetsleverandøren som tilbyr den beste prisen for det angitte volumet på et gitt tidspunkt. Informasjon om likviditetsleverandøren som en transaksjon ble sendt inn, er lagret i selskapets database. Klienten kan leveres med denne informasjonen på forespørsel. Mekleren tilbyr for tiden ikke byttefrie ECN-kontoer fordi likviditetsleverandører utfører bytte på vegne av selskapet. EXNESS-konsernet gir handelsmenn mulighet til å handle i CFD på futures, hvor den underliggende eiendelen er olje. EXNESS-konsernet er involvert i ulike sosiale årsaker. Den støtter for tiden WWF Russia39s prosjekter for å gjenopprette sjeldne arter: den persiske leoparden i Kaukasus og den sibiriske tigeren i Fjernøsten. EXNESS tilbyr tette flytende spreads på tre forskjellige handelsregnskap: Mini, Classic og deres ECN-kontoer. Ingen minimumsinnbetaling er nødvendig for Mini-kontoen, men bare 100 stillinger kan være åpne på en gang. Spredningen er også 0,3. Spredningen i de andre to regnskapene er 0,1 og det er ingen grense i hvor mange stillinger en forhandler kan holde. Classic-kontoen krever et åpnings innskudd på 2000 og ECN 300. Utførelsen av handelen er umiddelbar for alle kontoer. ECN-kontoer har direkte tilgang til interbank likviditet. Klienter har tilgang til 1: 2000-innflytelse, noe som betydelig reduserer marginkravene og gjør det mulig å administrere handelsstrategier fleksibelt. En demo konto kan åpnes for de som ønsker å øve sin handel før de setter pengene sine i fare. Fondet kan fylles på demo-kontoen etter ønske ved å fylle ut et elektronisk forespørsel. BonuserPromotions Den store kampanjen som tilbys når du gjør denne anmeldelsen, og som er tilgjengelig til 27. juli. 2015 var Infiniti Red Bull Racing-konkurransen. Grand Prize for vinneren av det best innsendte fotografiet var et besøk hos Infiniti Red Bull Racing Team i Abu Dhabi. De neste premiene var kopier av løpshjelmen til Daniel Ricciardo eller Daniil Kvyat signert av sjåførene. Ingen ekstra bonuser eller kampanjer ble tilbudt på tidspunktet for denne anmeldelsen. EXNESS stiller up-to-date finansielle nyheter og kunngjøringer av hendelser som skjer rundt om i verden direkte til deres nettside for alle å lese. Ved å klikke på noen av koblingene i deres lsquolibraryrsquo, kan alle få tilgang til de mange tekstguidene og forklaringene på generelle økonomiske vilkår, samt emner som er spesifikke for EXNESS. EXNESS-klienter har også tilgang til de mest relevante økonomiske nyhetene som påvirker Forex-markedet fra Dow Jones News, den ledende leverandøren av informasjon i verden av næringsliv og finans. Dow Jones nyhetsdekning tilbyr sanntidssending uten forsinkelser. Nyheten er tilgjengelig for kunder, som har åpnet handelsregnskap med EXNESS. En traderrsquos calculatorcurrency converter er tilgjengelig, som er oppdaterte analytiske vurderinger på valutapar. En annen nyttig funksjon er en oppføring av sitater historie som inneholder informasjon om valutakursene i Forex valutapar og andre finansielle instrumenter over ulike tidsperioder. Dette er et live-program som kan lastes ned til en MetaTrader-terminal og brukes til å teste strategier og utføre teknisk analyse. InnskuddWithdrawals Funds kan deponeres ved hjelp av et bredt spekter av innskudd og overføringsmuligheter, inkludert overføringer, kredittkort Neteller, Skrill og andre. En av EXNESS39s hovedfordeler er automatisk tilbaketrekking av midler ved hjelp av en rekke elektroniske betalingssystemer, og gir forhandlere døgnkontroll over sine handelsregnskapsmedlemmer. Utbetalinger gjøres umiddelbart på forespørsel og midler returneres ved hjelp av samme metode som brukes for innskuddet. Et nyttig diagram, som ikke tilbys av mange andre meglere, viser hver innskuddsmetode og dens fordeler og ulemper for næringsdrivende. Kundestøtte Klientstøtte er tilgjengelig på 13 språk, inkludert 245 støtte på åtte språk og 247 støtte på tre språk (engelsk, kinesisk og russisk). Konklusjon Jeg fant min megler gjennomgang av EXNESS å være en hyggelig opplevelse, og jeg hadde faktisk det gøy å gjøre det. Informasjonen presenteres tydelig, og navigasjonen gjennom hele nettstedet går jevnt. Brokerrsquos popularitet kan bevises av det fortsatte antallet kunder rapportert hvert år. Fordeler Kommisjonen Gratis Transaksjoner Flerspråklig Website Risikofriansvarsel: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen på dette nettstedet, inkludert markeds nyheter, analyse, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. EXNESS-vurderinger Jeg vil gjerne dele min erfaring med Exness-megler og fortelle noen hvorfor unngå det. Jeg delte min mening i tre deler: handelsforhold, opprettelse av konto og meglere opprinnelse pluss ubeleilige spørsmål. 1) Handelsforholdene er dårlige. De har bare en ikke-Market Maker (Dealing Desk) konto kalt ECN. På denne kontoen tilbyr Exness 3 til 4 ganger lavere volum enn sine konkurrenter (selv deres likviditetsleverandør som er LMAX). Man kan tydelig se mangel på likviditet ved å ta en titt på Exness valutakart, som er fulle av åpningsgapene. For de andre typer Exness-kontoer (som er MM), er det ingen garantier for at kundenes transaksjon selv forlater Exness. Avsetninger og spreads er bare gjennomsnittlige. Det eneste som er bra for denne megleren er garantien for at potensiell negativ saldo på kundens kontoer vil bli nullstillet (som i tilfelle etter katastrofale SNB-beslutninger) - det som faktisk gjorde meg interessert i denne megleren. 2) Jeg konfigurerer websiden konto veldig raskt og sender dem kopier av mine ID-dokumenter som bekreftelse. Jeg sender dem kopi av ID-dokumentet mitt (jeg laget det med det formål å åpne en konto i annen megler) og ventet to dager for svar. Til slutt bestemte jeg meg for å snakke på chatten med deres støtte og spørre om autorisasjonen. De fortalte meg at svaret aldri vil bli sendt på e-posten min og er bare tilgjengelig gjennom: logge inn i personlig område - deretter trykke på lenken med navnet mitt - så velg Innstillinger - og deretter flytte musen over etiketten Avvist og liten popup vises med informasjon hvorfor det ble avvist. Veldig praktisk). Uansett ble det første dokumentet avvist - det var av høy kvalitet og ble behandlet som en skanning (og bare bilder er tillatt). Så laget jeg et bilde av dokumentet og sendte dem - den lille popupen fortsatte å vise meg den gamle meldingen, så jeg kontaktet støtten, og de fortalte meg at mitt andre dokument ble avvist fordi det var for lav kvalitet (selv om det var lesbart og de fortalte meg at dette skulle være nok). Jeg spurte dem hva jeg skulle gjøre neste - jeg har ikke noe annet kamera. Så de foreslo meg å bruke andre personer kamera som tydeligvis synes å være å sette klienten identifikasjonsdokumentene i fare for å falle i feil hender (selv slettet bilde fra andre person kamera kan fortsatt gjenopprettes og misbrukes). Til slutt ble jeg bortkastet en uke i å prøve å autorisere meg selv og få noen opplysninger fra støtten. Vanligvis spør meglere om å sende dem skanninger eller sertifiserte fotokopier av ID-dokumenter, men Exness tillater det bare ikke. Så du er tvunget til å kjøpe et bedre kamera eller risikere at ID-dokumentene dine vil lekke ut. Jeg vil ikke engang tenke på hvor lett man kan lure dette firmaet og sende dem photoshoped dokumenter. Dette er ikke hvordan selskaper som arbeider med penger skal fungere. 3) Exness er russisk - det de sier. Jeg ville vite hva det betyr at de er russiske selskaper, i tilfelle spenninger mellom Russland og Vesten øker, og hvordan de vil bli påvirket i tilfelle potensiell krig mot Ukraina (for eksempel nye sanksjoner introdusert mot Russland). Da jeg spurte disse spørsmålene, begynte støtten å bli forverret, uhøflig og forsøkte å unngå svar. Men jeg fortsatte å grave og hva de fortalte meg at det ikke er noen fare, fordi selskapet er russisk, men registrert på Kypros. Da jeg prøvde å lære hvorfor kaller de Kypros selskap Russland (det er registrert på Kypros, så det er Kypros selskap) de forkastet for det første å svare på dette spørsmålet, og til slutt fortalte de meg at det er fordi mange russere jobber der. Det er bare utrolig. Det ser ut til at de prøver å skjule noe ubeleilig informasjon sannsynligvis om forholdet mellom Exness Kypros og noen andre selskaper (fra Russland). Mest sannsynlig Exness Kypros er bare en gren av noen mystiske russiske selskaper, og ingen kan garantere noe (spesielt sikkerheten til kundens midler) i tilfelle konflikt mellom Russland og Vesten intensiverer. For meg er Exness ikke transparent nok (som Forex megler bør være). Konklusjon: Jeg føler at jeg har kastet bort mye tid på å prøve å sette opp kontoen i Exness, trekke litt informasjon fra deres støtte, lage ubrukelige bilder og prøve å finne ut og følge sine rare prosedyrer. Uansett, håper at min erfaring vil hjelpe andre. Generelt anbefaler jeg ikke Exness og planlegger ikke å handle med dette selskapet i fremtiden. Tags: EXNESS reviewsExness Review Besøk nettsiden exness er den verste og svindelmegler jeg noensinne har sett, du kan aldri vinne med dem, uansett din handelsstrategi, de kan bare late som og la deg tjene en fortjeneste og deretter handle mot deg i ditt neste handler, de manipulerer også sine diagrammer, ive sammenlignet der eurusd-diagrammer inneholder det av ca 6 store forskjellige meglere samtidig 4 timers diagram, og jeg la merke til at thiers var helt forskjellige, veldig cunny megler, noen ganger vil de fryse en valutapar rekkefølge og så vil diagrammet ditt ikke bevege seg, eller det vil ikke være mulig å lukke handler, de er store svindlere. Jeg vil aldri bruke dem igjen. Svar fra Georgii Bartenev sendt 20. januar 2017: Hei Uzo, med hensyn til dine kommentarer, vil jeg gjerne adressere hver av dem. Først og fremst, som du kanskje vet, bruker Exness tilsvarende prinsipp, noe som betyr at klienter039 motsatte stillinger er matchet inne i selskapet. Med matchingen har vi minimert interessekonflikten mellom kunden og selskapet. En av våre prioriteringer er å gi gode handelsvilkår. Du kan besøke nettstedet vårt her for å finne ut mer om våre siste handelsforbedringer. For det andre, om forskjellen i diagrammer, forstår jeg hvorfor det kan eksistere. Dette skyldes at servertid på forskjellige meglere er forskjellig. Av denne grunn, hvis du sammenligner H4 diagrammer, vil du helt sikkert legge merke til forskjellen, men hvis du sammenligner H1 eller mindre, blir det ingen forskjell. Dette er spesielt merkbart når en broker039s servertid er for eksempel GMT0, mens en annen broker039s er GMT2. 3. Om fryseskartene, kan jeg forsikre deg om at tekniske problemer er svært sjeldne i Exness. Hvis det er en, vil vi behandle det med stor oppmerksomhet. Jeg vil sette pris på om du kunne gi mer informasjon slik at jeg kunne se nærmere på situasjonen. Du kan gi det her eller på supportexness, slik at jeg kunne sjekke videre. Kareløs og uavhengig bruker Jeg har registrert Min konto med Exness for lenge siden, Dessverre kunne jeg ikke få sjansen til å oppleve denne megleren. Problemet er at denne megleren ikke samarbeider med klienter i det hele tatt, de godkjenner ikke kontoen min, jeg har sendt dem min skannede kopier av passet mitt dusinvis av ganger, men avvisningen og si at det kan være en facke dox så ta et bilde av et kamera og send det tilbake, gjorde jeg igjen og Agian med en camra og mobil og til tross for å sende den sammen med min National Identity kort de fortsatt aldri godkjent kontoen sin nesten mer enn ett år. Den dårlige tingen jeg noensinne har sett er at de aldri bryder seg om å informere deg om årsaken eller alternativ løsningen, hver gang jeg må gå til live chat og spørre dem om hvorfor har ikke min konto blitt verifisert ennå, og de begynner å be om å sende doxet igjen på chat som vedlegg selv jeg gjorde det mange ganger fortsatt ingen handling. Jeg vet ikke at de anser hver klient dum eller nybegynner sannsynligvis, jeg har vært trading de siste seks årene, og har kontoer med XM, FXTIM, OCTAFX, HOTFOREX og mye mer regulerte meglere, de har aldri hatt noe problem for å få dokumentene mine bekreftet og her ser exness ut til å være ekstra smart eller regulert at alle andre meglere er dumme og eksponering er den som min doktor ser ut til å være falsk, kan være i drøm. Husk at du overlever helt basert på kundens aktiviteter, hvis du er rik nok og don039t trenger å hjelpe kundene, så kom deg ut av virksomheten og lås butikken, hvis du er i markedet, bare vær så snill, så respekter og hjelp og aksepter de ekte dokumentene, for meg å reise over hele verden, er passet mitt gyldig og for deg er det falskt, jeg vil si dumme megler ingenting annet. ingen enkelt e-post om problemet ingen enkelt samtale, bare fortsett å sende lurende salgsfremmende e-post, og jeg slår dem straks inn i søppelboksen uten å lese ut. Jeg bryr meg ikke om hvis denne setningen gjør vondt til noen av dere, er sannheten at jeg har gitt alle ekte doxene med høy kvalitet skanning og bilder alt, og deres ekskluderinger er dumme grunner, kommer ikke til å stoppe. så jeg vil si Hotforex, xm. Octafx og Fxtime er de beste, resten er bare scamers og handler skrivebord bare for å jakte people039s hardt inntekter Svar fra Georgii Bartenev sendt 13. desember 2016: Takk Prince87 for å bringe dette til min oppmerksomhet. Jeg er glad for å informere deg om all informasjon om dokumentstatusen din er tilgjengelig i Innstillinger-delen av ditt personlige område. Vi forbedrer våre tjenester permanent og utvikler nye for å gi våre kunder beste handelsvilkår. Vær også oppmerksom på de fleste elektroniske betalingsmåter, du kan sette inn og trekke tilbake uten begrensninger, selv om ditt personlige område ikke er verifisert i det hele tatt. Forferdelig tjeneste Exness - Terrible Kontoen min 675821 er blokkert i mer enn 120 dager. En total forsømmelse av eksness informerer alltid om at de unblocking, men inntil i dag ingenting, de ringer ikke kundene sine. Jeg trenger en presserende løsning. Kundesupport løser ikke noe. Støtte løser aldri jeg har sendt forespørselen din til den aktuelle avdelingen etter at dette er vurdert, og problemet er løst, og du vil få svar fra oss fra oss. Protokollnummer: 20163656519022 Returvarsel 30 dager. Takk for tålmodigheten og samarbeidet. Med vennlig hilsen Julia Kozlova Exness Ltd. (NZ), Svar fra Georgii Bartenev sendt 23. november 2016: Hei, Wilney Dantas. Takk for anmeldelsen. Jeg må si at jeg prøvde å koble sammen alle opplysninger du har oppgitt (både her og i en e-post sendt til vår øverste ledelse), men prøv som jeg kanskje ikke klarte å gjøre det. Og her er hvorfor. Først av alt hevder du å være vår brasilianske klient. Konto 675821 er imidlertid registrert fra Pakistan. Den andre kontoen som er oppgitt i eposten, er også registrert fra Pakistan. Begge kontoene er registrert under e-post som er annerledes enn e-postadressen din ble sendt fra. For det andre er portene på handelsserveren som er oppgitt i e-post, feil. Og så er telefonpassordene for begge kontoene. Dessuten er adressen e-posten ble sendt fra, ikke registrert i Exness-databasen. Med andre ord er det ikke noe medlemsområde under denne e-posten, og det er heller ikke en handelskonto under samme e-post. Bortsett fra det forstår jeg at du kopierte et klistremerke av en epost som tilsynelatende ble sendt til deg av en av våre kundesupportrepresentanter innen de siste 120 dagene. Likevel må jeg påpeke at jeg ikke har funnet denne eposten i vår database. For å gjøre saken verre, har bunnteksten som brukes i det kopi-limte fragmentet av e-posten ikke blitt brukt av Exness siden 2014. NZ fra bunnteksten står for New Zealand, som lenge har opphørt å være landet for registreringen. Nå brukes VC istedet og står for Saint Vincent og Grenadinene. Imidlertid inneholder våre e-postbrikker ikke disse to bokstavene i det hele tatt. Vi skriver bare dette: Georgii Bartenev Exness Support Team E-post: supportexness Videre vil jeg informere deg om at de to handelsregnskapene ikke er blokkert. De er begge arkivert som ubrukte i over 1 år. Basert på disse fakta, er jeg redd for at jeg ikke overholder denne saken til Exness som situasjonen du har beskrevet både her og i e-posten stemmer ikke overens med fakta. Hvis du har noen andre detaljer i denne saken, vil jeg sette pris på om du kunne dele dem med meg her eller på georgii. bartenevexness, slik at jeg kunne sjekke videre.

No comments:

Post a Comment