Wednesday 18 October 2017

Forex Misunnelse 3 0 Anmeldelse


Forex Combo System Revidert 8211 versjon 3.0 It8217 har vært over ett år siden lanseringen av Forex Combo System, og dets live ytelse har vært veldig bra til tross for de vanskelige tider mange Forex trading strategier har vært gjennom. Forex Combo System har vist seg å være en veldig solid ekspertrådgiver og siden starten av EA Top. det klarte å holde et godt sted. Ut av alle Forex roboter som har sett leserne8217s nettlesere på nettstedet mitt, er det trolig det mest jevnt lønnsomme systemet. Selv om det ikke syntes å trenge noe mer for å være en virkelig allsidig, automatisert Forex-strategi, viser leverandøren oss at systemet fortsatt forbedres: slutten av året førte en uventet gave til alle sine brukere, en ny hovedversjon som inkorporerer en helt ny strategi som gir totalt antall til fire forskjellige strategier i et enkelt produkt, rivaling av en EA-portefølje. Hvis du ikke allerede har det, kan det være lurt å vurdere å få det nå: For de som kjøper via den gigantiske lenken over dette avsnittet i stedet for 2 live-kontoer, får du 3 (ved å kontakte selgeren etter kjøpet og nevne du kjøpte gjennom eareview). Denne avtalen er eksklusiv for eareview. Noen av dere kanskje vet at I8217m bruker Forex Combo System lisensen i sin helhet og kjører tre forskjellige live kontoer med den. Den første ble startet i september 2010, og it8217s kjørte bare EURUSD EA: Den andre ble startet da GBPUSD-versjonen ble lansert, i mars 2011. Jeg trodde at GBPUSD EA-ytelsen wouldn8217t være på nivå med den for sin EURUSD-motpart , så jeg bestemte meg for å kjøre det separat. Denne kontoen kjører bare GBPUSD EA: Endelig ble den tredje kontoen startet kort etter lanseringen av EA Top 8211 Best Forex Robot-siden i august 2011 fordi mange lurte på hvorfor er det to separate Forex Combo System-kontoer der inne. Denne versjonen kjører både EURUSD og GBPUSD EA: Før vi dykker inn, la meg forklare det hele med den fjerde strategien, kalt EuroRange. It8217 er et ganske enkelt system: det prøver å fange de (ganske store) prisbevegelsene som oppstår i løpet av den europeiske sesjonen ved å identifisere en eksisterende trend og åpne en lang eller kort posisjon klokken 7:00 GMT, en posisjon med et relativt tett stoppfall (50 pips for EURUSD, 60 pips for GBPUSD) som får et trailing stopp når det går til fortjeneste. Så før jeg brukte den nye oppdateringen til Forex Combo System-kontoene, bestemte jeg meg for å finne ut mer om den nye strategien, om hva som var forandret i de andre strategiene, og for å se hvilke kontoer jeg skal oppgradere og hva bør jeg forvente etter oppgradering. Siden den nye versjonen ble lansert veldig nylig, var det ingen bedre måte å finne dette ut enn backtesting, så jeg definerte en serie tester som jeg ønsket å kjøre og fortsatte med. Gitt robotens nåværende robusthet, noe som var noe redusert i den nye versjonen, tok det omtrent et par uker, men hele prøvingen er endelig ferdig, og resultatene er her for å se på nytelsen. Jeg planla å revidere mitt opprinnelige Forex Combo System gjennomgang og oppdatere det med de nye versjonen backtests som jeg gjorde i det siste da nye versjoner ble utgitt, men gitt antall backtests som jeg kjørte for denne nye versjonen, følte jeg det ville rotet det til et punkt der ingenting ville være klart forståelig lenger, så jeg bestemte meg for å bare skrive et nytt innlegg i stedet, men I8217ll holder det på kort siden siden it8217s jul i dag. Som jeg pleier å fortsette, startet jeg med historikk senter data backtests, startende fra 1999 og slutter med 2011. Metaquotes historie senter data backtests For all historisk senter data testing, var spredningen satt til 1,5 for EURUSD og 2,0 for GBPUSD og GMT offset var 2 med DST aktivert. Som mange av dere vet, mangler noen 2011 data fra Metaquotes History Center (ca. 3 måneder), så backtestene vil også savne den delen. EURUSD historie senter data Alle 4 strategier, EURUSD historie senter data Forex Combo System 3.0 EURUSD 1999-2011 backtest, historiansenter data, spread 1.5, alle 4 strategier, risiko 2 Jeg prøver vanligvis å holde maksimal nedtelling under 20 i dette tilfellet det var litt over det, men risikoen for at 2 passer meg bra. Selv om utgangen av backtestet ovenfor sikkert ser bra ut, bestemte jeg meg også for å kjøre en fast mye backtest for å få en mer forståelig representasjon av balanse-kurvprogresjonen gjennom 12 års backtest. Alle 4 strategier 8211 fast masse størrelse, EURUSD historikk senter data Forex Combo System 3.0 EURUSD 1999-2011 backtest, historiansenter data, spread 1.5, alle 4 strategier, fast masse størrelse Dette ser mye klarere ut enn det første balanse diagrammet. For meg var dette nok til å overtale meg til å oppgradere EURUSD EA til 3.0: Sammenlignet med backtest av den første versjonen jeg testet (1.42), har denne en lavere drawdown og bedre avkastning. Jeg har også kjørt individuelle tester av hver strategi for de som vil sammenligne dem i detalj med de eldre backtestene. Strategi 1 8211 Scalper, EURUSD historikk senter data Forex Combo System 3.0 EURUSD 1999-2011 backtest, historiansenter data, spredning 1.5, strategi 1, risiko 2 Strategi 2 8211 Breakout, EURUSD historie senter data Forex Combo System 3.0 EURUSD 1999-2011 backtest, historisk senter data, spredning 1.5, strategi 2, risiko 2 Strategi 3 8211 Reversal, EURUSD historie senter data Forex Combo System 3.0 EURUSD 1999-2011 backtest, historiansenter data, spredning 1.5, strategi 3, risiko 2 Strategi 4 8211 EuroRange, EURUSD historie senterdata Dette er strategien som ble lagt til i den nye versjonen, så jeg var veldig nysgjerrig på det. Forex Combo System 3.0 EURUSD 1999-2011 backtest, historiansenter data, spredning 1.5, strategi 4, risiko 2 Det er klart at it8217s kan holde seg selv når du kjører solo. It8217 er definitivt ikke en mirakelstrategi, men it8217s lønnsom og den utfyller de andre pent. GBPUSD historie senter data Alle 4 strategier, GBPUSD historikk senter data Forex Combo System 3.0 GBPUSD 1999-2011 backtest, historisenter data, spread 2.0, alle 4 strategier, risiko 2 Selv om denne ser litt bedre ut enn 2,42 GBPUSD backtest, det er virkelig isn8217t. Uttrekkingen (32) er verre og sluttresultatet reduseres også. Akkurat som jeg gjorde med EURUSD EA, kjørte jeg en fast mye backtest. Alle 4 strategier 8211 fast masse størrelse, GBPUSD historikk senter data Forex Combo System 3.0 GBPUSD 1999-2011 backtest, historiansenter data, spread 2.0, alle 4 strategier, fast masse størrelse Den største drawdown ser ut til å være et sted i starten av testen, så figuren nevnt ovenfor doesn8217t trenger å være en veldig stor bekymring 8211 markedet har endret seg mye siden 1999-2000, men en drawdown over 30 kan ikke lett ignoreres gitt de ganske forsiktige risikostillingene jeg gikk med. I8217ve har også utført individuelle tester for hver strategi for GBPUSD historie senter data. Strategi 1 8211 Scalper, GBPUSD historikk senter data Forex Combo System 3.0 GBPUSD 1999-2011 backtest, historiansenter data, spread 2.0, strategi 1, risiko 2 Strategi 2 8211 Breakout, GBPUSD historikk senter data Forex Combo System 3.0 GBPUSD 1999-2011 backtest, historisk senter data, spredning 2.0, strategi 2, risiko 2 Strategi 3 8211 Reversal, GBPUSD historikk senter data Forex Combo System 3.0 GBPUSD 1999-2011 backtest, historiansenter data, spread 2.0, strategi 3, risiko 2 Strategi 4 8211 EuroRange, GBPUSD historie senterdata Forex Combo System 3.0 GBPUSD 1999-2011 backtest, historisenter data, spread 2.0, strategi 4, risiko 2 8230 og dette hvor det blir interessant. Åpenbart, EuroRange-strategien isn8217t virkelig gjør alt som er bra på GBPUSD, det ser ut til å være mye verre enn de andre tre. Faktisk lurte jeg selv på hvorfor det også ble lagt til GBPUSD da det slo meg: den må optimaliseres for de nylige markedsforholdene, fra 2007-2008, så jeg fortsatte med en historikkinformasjon for 2007-2011 for å bekrefte min hypotese: Forex Combo System 3.0 GBPUSD 2007-2011 backtest, historiansenter data, spread 2.0, strategi 4, risiko 2 Dette synes faktisk å være tilfelle. Denne backtest ser mye bedre ut, og uttrekningen er under 12 mens den var over 40 i 12-års backtest. Dukascopy tick data backtests For tick data backtests brukte jeg ekte (variabel) spredning og en kommisjon på 0. Jeg planla å kjøre et andre identisk sett med tick data backtests med en høyere kommisjon, men gitt den tiden det trengs for å gjøre det og faktum at forskjellene ville vært ganske små, bestemte jeg meg for ikke å gjøre det når alt kommer til alt. EURUSD tick data Alle 4 strategier, EURUSD tick data Forex Combo System 3.0 EURUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, alle 4 strategier, risiko 2 På dette tidspunktet kom jeg opp på ideen om å sammenligne alle de fire strategiene mot Eldre tre strategier, så jeg sprang også en slik backtest. 3 strategier: 1 8211 Scalper, 2 8211 Breakout, 3 8211 Reversal, EURUSD tick data Forex Combo System 3.0 EURUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, strategi 1, 2 og 3, risiko 2 Selv om balanse kurven på 3 Strategiene er litt jevnere, og den relative nedgangen til alle 4 strategiene er litt verre, fortjenesten er mye høyere i sistnevnte tilfelle på grunn av sammensetningen. Ser ut som EuroRange er et mer enn velkommen tillegg til EURUSD EA. Strategi 1 8211 Scalper, EURUSD tick data Forex Combo System 3.0 EURUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, strategi 1, risiko 2 Strategi 2 8211 Breakout, EURUSD tick data Forex Combo System 3.0 EURUSD 2007-2011 backtest, tick data, realistisk spredning, strategi 2, risiko 2 Strategi 3 8211 Reversal, EURUSD tick data Forex Combo System 3.0 EURUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, strategi 3, risiko 2 Strategi 4 8211 EuroRange, EURUSD tick data Forex Combo System 3.0 EURUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, strategi 4, risiko 2 Jeg ville8217ve forventet denne til å se akkurat ut som historiesenteret data backtest, men lo og se, det doesn8217t. Jeg sjekket handler og klarte å matche de fleste av dem, men av en eller annen grunn er det ekstra handler (eller for å si det på en annen måte, manglende handler) i begge deler. I8217m ikke sikker på hva jeg skal gjøre av det, er resultatet ganske annerledes. I8217ll gjør det mulig å se live og se resultatene der. GBPUSD tick data Alle 4 strategier, GBPUSD tick data Forex Combo System 3.0 GBPUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, alle 4 strategier, risiko 2 3 strategier: 1 8211 Scalper, 2 8211 Breakout, 3 8211 Reversal, GBPUSD tick data Forex Combo System 3.0 GBPUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, strategi 1, 2 og 3, risiko 2 På GBPUSD, akkurat som på EURUSD, utførte Forex Combo System bedre når man kjører alle sine 4 strategier. Men det var bare litt bedre, forskjellen var ikke nær så høy som den var på EURUSD. Strategi 1 8211 Scalper, GBPUSD tick data Forex Combo System 3.0 GBPUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, strategi 1, risiko 2 Strategi 2 8211 Breakout, GBPUSD tick data Forex Combo System 3.0 GBPUSD 2007-2011 backtest, tick data, realistisk spredning, strategi 2, risiko 2 Strategi 3 8211 Reversal, GBPUSD tick data Forex Combo System 3.0 GBPUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, strategi 3, risiko 2 Strategi 4 8211 EuroRange, GBPUSD tick data Forex Combo System 3.0 GBPUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, strategi 4, risiko 2 På samme måte som EuroRange-strategien EURUSD backtests, ser dette ikke veldig mye ut som sin historie senter data motpart. Igjen sammenlignet I8217ve backtestene litt, og jeg ser handler som ble tatt i en, men ikke i den andre8230 Jeg kan fortsatt ikke forklare forskjellene, men jeg liker ikke resultatet av denne testen når du bruker tick-data. Det gjenstår å se hvordan det gjøres i fremoverprøving. I min eldre gjennomgang, da jeg testet GBPUSD Forex Combo System, la jeg merke til at det virker litt bedre når man stiller GMT manuelt til broker8217s sommeren GMT offset pluss 1. Så måtte jeg sjekke om det fortsatt stod. Akkurat som en påminnelse ble tickdataene som ble brukt til å kjøre backtestene, opprettet med GMT 0 og ingen DST. Alle backtestene nedenfor bruker GMT1. Alle 4 strategier, GBPUSD tick-data, GMT1 Forex Combo System 3.0 GBPUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, alle 4 strategier, risiko 2, GMT1 Resultatet ser ut til å være mer lønnsomt enn å kjøre det samme med GMT 0. Ironisk nok, Som du vil se nedenfor, er de 2 backtestene som er avhengige av GMT-offseten ikke egentlig bedre, men mest sannsynlig ble det brukt en synergieffekt og økt lønnsomheten. Strategi 3 8211 Reversal, GBPUSD tick data, GMT1 orex Combo System 3.0 GBPUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, strategi 3, risiko 2, GMT1 Som det viser seg, har jeg observert tidligere med hensyn til de forskjellige GMT offsetene står ikke lenger. Dette er ikke veldig signifikant bedre enn det med GMT 0. Siden EuroRange er en annen strategi som er avhengig av GMT-offsetet, har jeg også testet det med GMT1 for å se hva effekten ville være. Strategi 4 8211 EuroRange, GBPUSD tick-data, GMT1 Forex Combo System 3.0 GBPUSD 2007-2011 backtest, tick data, real spread, strategi 4, risiko 2, GMT1 EuroRange, også, ser ikke ut til å være bedre eller verre enn backtestet med GMT 0. Dens GBPUSD-implementering var ikke veldig bra å begynne med, og det er fortsatt på samme nivå. Konklusjon Det er klart at de mest lønnsomme strategiene langt forblir EURUSD-skraperen og breakout, sammen med GBPUSD-skraperen. Nært bak lønnsomheten er EURUSD-reverseringen, etterfulgt av GBPUSD-breakout og EURUSD EuroRange. Endelig er I8217m ikke en stor fan av de resterende strategiene, GBPUSD reversering og EuroRange. Alt i alt er Forex Combo System v3.0 en fin oppgradering. Jeg skal bruke den nye versjonen til mine fremoverprøver og bare holde dem som de er når det gjelder løpende par: en på EURUSD, en på GBPUSD og den siste som kjører begge parene. Jeg vil bruke standardinnstillingene med 2,0 risiko for hver strategi, men jeg vil ikke lenger holde alle strategier aktivert: for GBPUSD, vil jeg deaktivere Reversal og EuroRange-strategiene, for begge kontoene der den gjelder. For de som nettopp rullet ned til konklusjonen og don8217t har ekspertrådgiveren, reflekterer I8217m kjøpeteksten: Husk: Å kjøpe gjennom denne lenken gir deg et ekstra live-konto lisens. Til slutt, uansett om du kjører Forex Combo System eller ikke, bør du holde øye med ytelsen i EA Top 8211 Best Forex Robot 8211 it8217s definitivt en av de mest interessante ekspertrådgiverne som jeg har sett hittil. OK både utviklere og megler (Oanda i dette tilfellet) gjorde store undersøkelser, og det hele viste seg å være Oanda8217s problem. Stort, alvorlig problem. De hadde bare en feil i sine MT4-servere relatert til å håndtere EA magiske tall. Det forårsaket at MT4 API ikke var klar over at nye stillinger ble åpnet i det hele tatt, så EA nølte ikke med å åpne ny posisjon når det ble signal. Det stoppet bare å åpne nye stillinger fordi det ikke var nok margin tilgjengelig for å åpne nye 8211, men det var allerede om lag 50 stillinger åpnet samtidig. Og alle de 50 stillingene endte med å stoppe tapet noen timer senere, samtidig som det forårsaket enormt tap. Heldigvis fant Oanda utviklere problemet, og nå hevder de at det er løst. Også de unnskyldte seg og lovet å kompensere alt tapet. Så jeg beklager her for FX Combo-utviklere, EA er definitivt ikke 8220crap8221, og takk til både Oanda og FX Combo-teamet for å være svært nyttig i å løse dette problemet. Jeg er også en EA-utvikler, og dette er en god leksjon 8211 i svært sjeldne situasjoner når MT4-serveren har problemer. Du kan ikke engang stole på OrdersTotal () og OrderSelect () samtaler for å sjekke om stillinger allerede er åpnet eller ikke. ForexEnvy Review Besøk nettsted Forex misunnelse EA gjennomgå standardinnstillinger. testet med to meglere (VantageFX - ingen forhandler skrivebord og GFT med forhandler skrivebord) med nesten identiske resultater Tilbake test fra 17-07-12 til 15-03-2013 Modus 1 - EURUSD - Maks DD (Maksimal Draw Down) - 1027 og TP (Handelsresultat) - 1881 Modus 2 - EURUSD - Total kontosvikt Mode 3 - EURUSD - Maks DD - 951 og TP - 1443 Modus 4 - EURUSD - Maks DD - 754 og TP - 1974 Modus 5 - EURUSD - Maks DD - 977 og TP - 1570 Modus 6 - EURUSD - Maks DD - 295 og TP - 1820 Modus 7 - EURUSD - Total acc failure Mode 8 - EURUSD - (ultramodus) Total acc failure. Ut alle valutaparene best er EURUSD, uansett hvor GBPUSD følgende resultater ble notert. Modus 6 - GBPUSD - Maks. DD - 429 og TP (Handelsresultat) - 665 Modus 6 - AUDUSD - Maks DD - 198 og TP (Handelsresultat) - 223 Modus 6 og modus 1 - EURJPY - Samlet mislighold. (selv i modus 1) Modus 6 - EURGBP - Maks DD - 804 og TP (Handelsresultat) - 262, men total mislighold i modus 1 Modus 6 - USDCAD - Maks DD - 139 og TP (Handelsresultat) - 223 Modus 1 - USDCAD - Maks DD - 135 og TP (Handelsresultat) - 196 Mode 6 - NZDUSD - Maks DD - 505 og TP (Handelsresultat) - 400 Modus 1 - NZDUSD - Maks DD - 579 og TP (Handelsresultat) - 585 USDJPY totalt Kontofeil i modus 6 og modus 1 Modus 6 - AUDNZD - Maks DD - 785 og TP (Handelsresultat) - 143 Modus 1 - NZDUSD - Maks DD - 788 og TP (Handelsresultat) - 254 Beste valutapar for denne EA er med standardinnstillingene er EURUSD og i modus 1 den sikreste. Alt i alt er dette en veldig god og kraftig EA, Support team er veldig bra og svarer på eventuelle spørsmål du har omgående antall ganger de fjerner inn i PCen min ved hjelp av teamvisningsopplysningene faste problemer. Det er pågående abonnementsavgifter ikke mye. (41 for tre måneder) Dette er bra etter min oppfatning da utvikleren har en interessert interesse for kunder som driver kontinuerlig virksomhet med dem, hvis alle mister penger, så betaler ingen for abonnementsfess sammenlignet med en avbetaling Eas etter kjøper vender har ingen interesse for kunden. Team sender også ukentlige utsikter til valutapar som rådgiver hva valutapar skal kjøre med hvilken modus, dette er også bra for manuelle handler også hvis du handler manuelt med en annen konto. EA har fryse etter TP-funksjon som er veldig nyttig hvis du ikke vil handle etter TP og også servernyhetsfunksjonen før og etter potensielt skadelige nyheter, vil EA ikke handle, og også hvis du vil bruke kylling ut-funksjonen som er hvis du er i en hast for å spare egenkapitalen ville lukke alle eksisterende handler. Hvordan tame dette ned. Ultra-modus bare kjøres på bare ett valutapar Jeg foretrekker EURUSD og bare i gode nyhetsdager for dette valutaparet kjører ikke hele tiden. Min favoritt er modus 6 bare i gode nyhetsdager med standardinnstillinger vil tjene penger for deg uten tvil. Ett valutapar (for meg EURUSD) om gangen. Ikke bli grådig, gå jevn, og med pasienter vil denne EA tjene penger sammenlignet med andre søppel der ute. Hvis du er ny handelsmann, så modus 1 med standardinnstillinger for EURUSD når du vet hva du gjør modus 6 med standardinnstillinger og som nevnt ultra-modus på gode nyheter eller ingen nyhetsdager, kjører jeg dette i ea i manuell modus med mine egne innstillinger i live og demo med meget gode resultater. I manuell modus har jeg følgende innstillinger Mode0 RiskFactor1.0 IgnoreBonusCredit0 SpreadCushion0.2 UseServerNewstrue (Vil stoppe handel med dårlige nyhetstider) ManualCycleInfo0 - lang 1 - kort ManualCycle1 FreezeBeforeNewsMinutes720 ResumeAfterNewsMinutes60 NewsAlertPopups0 AutoGMTOffset1 GMTOffset0 Skriv inn et unikt magisk nummer for hvert diagram, 0 for automatisk MagicNumber56 BaseLotSize0 .1 ExecutionPoint2 BasketTakeProfit8 BasketStopLoss80 Multiplikator1.1 MaximumBuyLevels4 (vil begrense risikoen) MaximumSellLevels4 (vil begrense risikoen) Slippage3 BailOutPct50 (hvis s treffer taket du er ute når 50 egenkapital faller dette, er det usannsynlig at det skjer med maks kjøp og salg til 4) CloseOrderAttempts99 Med over manuelle innstillinger er dette hvordan EA fungerer, 4 kjøp eller salg handler avhenger av trenden, og hvis det ikke er noen retrace, så er det 4 kjøp eller salg av handler (hvis først 4 er kjøp så vil siste 4 være salgshandlinger som maksimal kjøp eller selge er 4), så hvis markedet fortsatt trender mot første 4 handler så vil siste 4 salgene være tjene penger og hvis markedet skal gå imot de første 4 salgene, vil det komme ut av de første 4 handelsposisjonene med kun 80 tap og samtidig er siste 4 salg nå med trenden og vil tjene penger, nå stempling profitt på 8 om gangen. Maks DD er kostnaden for de første 4 handler, vanligvis 200, hver gang de første 4 tapene de pengene de siste 4 handler ville tjene penger på (som om de første 4 er kjøp, vil alst 4 være salgsordrer) hver andre dag aktivere gratis etter TP og ta fortjeneste ute. Bare tid denne innstillingen vil føre til at problemer er hvis markedet går frem og tilbake flere ganger, det er ikke hvordan markedet vanligvis oppfører seg som det vil reagere på en god a eller dårlig nyheter og prisen går opp eller ned dramatisk dette er når folk mister penger over innstillingen vil motvirke slike trekk hvis markedet er mindre volatilt da det vil fortsette å gjøre små fortjeneste sakte det er også bra. Jeg kjører bare modus 0 i GDPUSD andre valutaer Jeg er ikke god til å klare trendmønstrene, jeg holder fast på det jeg vet, og jeg vet hvordan GDPUSD trend-mønstre fungerer med over innstillinger. Jeg har testet fremover over modus 0-innstillinger i demo i to uker, og hadde fortjeneste og testet deretter de samme innstillingene, og jeg fikk et tap med begge meglere. Jeg vet ikke sikkert hvorfor dette hadde skjedd. sannsynlig data er dårlig kvalitet jeg tror når testet tilbake. Håper over hjelpe noen der ute, vær så snill å sørge for at du videresender test noen måneder før du går, jeg tjener penger med denne EA, så langt jeg vet ikke hva fremtiden holder. Hvis du vil være super trygg med modus 0 manuelle innstillinger, kan du endre masse størrelse til. 01 i stedet for .1The Best Forex Robots Testing forex roboter for å finne det beste av det beste Velkommen til vår hjemmeside Dette er en 100 gratis forex robot (ekspert rådgiver eller EA) testing site. Alle våre handelsresultater, diagrammer og statistikk er tilgjengelig for deg uten kostnad. Vi har ikke et eneste medlemsområde som belaster deg dyre gebyrer for såkalt hemmelig robotinformasjon. Vi ber ikke om din e-postadresse og er ikke engang interessert i å skaffe den. Hvis du kontakter oss, svarer du godt (i de fleste tilfeller), men bruk aldri din e-post for noe annet formål, inkludert å spammere deg for å skamløslyse til den nyeste hetroboten som hevder å gjøre deg til en millionær på to måneder. Som deg, var interessert i å finne virkelig lønnsomme roboter. Weve testet over 300 roboter på våre egne servere og var alltid på utkikk etter en ny, lønnsom robot. Vår side oppdateres ofte, så vær sikker på at du besøker ofte. Vi håper du finner det nyttig i din søken for å ta penger ut av markedene. FUNKSJONER NYE ROBOTER Valutapar: EURUSD, GBPUSD EURGBP DEMO KONTO TEST RESULTATER: Startdato: 16. februar 2017 Demo megler: Forex. ee Valutapar: EURUSD, GBPUSD, USDCHF, EURCHF, EURGRP, USDCAD, GBPCHF, GBPCAD EURCAD DEMO KONTO TEST RESULTATER: Startdato: 27. februar 2017 Startdato: 27. februar 2017 Demo megler: Forex. ee (CashBackForex godtar ikke amerikanske kunder) Commodity Futures Trading Commission (CFTC) Forex, Futures og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i forex, futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette er verken en oppfordring eller et tilbud til buysell valutaer, futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på denne nettsiden. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. SOM HANDELENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE UNDER - ELLER OVERBEGRENSET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Faktisk er det ofte skarpe forskjeller mellom hypotetiske resultatresultater og de faktiske resultatene som senere oppnås ved et bestemt handelsprogram. Hypotetisk handel innebærer ikke økonomisk risiko, og ingen hypotetisk handelsregnskap kan fullt ut redegjøre for virkningen av finansiell risiko i faktisk handel. Som angitt ovenfor kan simulerte handelsresultater på demonstrasjons - (demo) kontoer være unøyaktige og misvisende - de kan ikke gjenspeile de faktiske resultatene brukeren ville se på en reell konto (ved hjelp av ekte penger). Demo-kontoer kan for eksempel ikke gjenspeile faktorer som eksekveringsfeil, noe som skjer på kontanter med ekte penger, men ikke på demo-kontoer. Slippage er forskjellen mellom den forventede prisen på en handel (markedspris) og den prisen handelen faktisk utfører på. Slippage skjer ofte i perioder med høyere volatilitet når markedsordrer brukes, og også når større ordrer utføres når det ikke er nok interesse til ønsket prisnivå for å opprettholde forventet handelspris (kjent som mangel på likviditet). Disse typer uønskede faktorer må håndteres på en konto med reell penger, men de gjenspeiles vanligvis ikke i et demo-kontormiljø. Det er således helt mulig at en handelsrobot viser overskudd på en demo-konto, men utfører dårlig på en reell pengerkonto. Med mindre annet er oppgitt, er alle handelsresultater som vises på denne siden, hentet fra demo-kontoer. Ved å bruke dette nettstedet aksepterer du og aksepterer våre Vilkår for bruk. MATERIALEKONNEKSJONSOPPLYSNING: Harmony Forex, LLC, eieroperatør av ExpertAdvisorsForex, har et tilknyttet forhold og en annen materiell forbindelse til leverandørene av varer og tjenester nevnt på dette nettstedet, og kan kompenseres når du kjøper fra, eller bruker tjenester fra en leverandør . Copyright 2009-2016 Harmony Forex, LLC. Alle rettigheter reservert. Alle nevnte varemerker, produktnavn eller servicenavn tilhører deres respektive eiere.

No comments:

Post a Comment